پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
ورود |عضويت
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1399/11/09

سفر معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی به شهرستان اردستان


معاون امور تولیدات دامی وزارت کشاورزی گفت: باید رویکرد دامپروری اردستان به سمتی برود که از نژادهای زودبازده و ترکیب نژادی استفاده کنند

آقای رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در اردستان گفت:مرغ درشت به درد کشور نمی خورد معاون امور تولیدات دامی وزارت کشاورزی گفت: باید رویکرد دامپروری اردستان به سمتی برود که از نژادهای زودبازده و ترکیب نژادی استفاده کنند زیرا درآمدهای بسیار مکفی دارند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت کشاورزی گفت: باید رویکرد دامپروری اردستان به سمتی برود که از نژادهای زودبازده و ترکیب نژادی استفاده کنند زیرا درآمدهای بسیار مکفی دارند. مرتضی رضایی با اشاره به گلایه مرغداران شهرستان در خصوص قیمت مرغ در بازار کشور، گفت: قیمت تمام شده مرغ زنده هم اکنون ۱۴۴۰۰ است و اگر مرغداران بیش از این برای هزینه می کنند مستندات خود را ارائه دهند تا مورد تجدید نظر قرار گیرد. همچنین در موضوع قیمت تخم مرغ قیمت برای تولید بسیار جذاب است و تولید کننده ضرر و زیان زیادی را متحمل نمی شود. وی در خصوص برنامه ریزی در خصوص تولید مرغ سایز نیز، گفت: تولید مرغ سایز یک تصمیم ملی است و مرغ درشت به درد کشور نمی خورد. دورریز مرغ درشت ثابت شده و از مرغداران خواهش می کنیم همکاری کنند تا این طرح ملی اجرا شود. معاون امور تولیدات دامی وزارت کشاورزی گفت: در خصوص صدورپروانه های بهره برداری تغییراتی بسیار عمده در حال انجام است و تمام محدودیت های گذشته برداشته شده است. " نقل از سایت فرمانداری اردستان"

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
  نظرسنجي  
 
نظر شما درباره پرتال شهرستان اردستان

 

تعداد جوابها : 1601

عالي : 90%
خوب : 5%
متوسط : 1%
ضعيف : 3%

  ارسال  
  كاربران بر خط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 296
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 296

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2322529
Visitors بازديد هاي امروز: 1751
Visitors بازديد هاي ديروز: 1698

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردستان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا